23 december väntan och stress Nej Tack=)

0kommentarer

Väntan tar jag med varm hand emot men inte stressen idag har vi haft det lungt och skönt =) Satt uppe till ett inatt och slog in julklappar så himla mysigt! 

idag har jag röjt uppe på "kall vinden" och städat av här nere dammsugit. Ungarna har bakat upp sista pepparkaksdegen och gjort hemma gjord kola mmmmmmmmmmmmm så det ihop med allt det goda julgodiset som malin och jag fick till i söndags så blir vi nog julgrisar allihopa fram emot juldagen kan jag säga *fniss* *fniss*

Gubben fick dra till stan och hämta golv som svärmor och svärfar varit och köpt.... sedan skar han upp lakriskolan och chokladdoppade den..(nu kan du hämta dom malin) Sedan fick han det trevliga uppdraget att torka golven men som vanligt blev det inga sura minner. Vi har hunnit med en skön prommis i solen idag också. Nu är det bara skinkan och granen kvar sedan är det JUL.

Just nu sitter jag och väntar på att få en ost och skinksallad levererad samtidigt som Felicia och pappa skulle hämta upp Fabian som varit hos sin kompis Hanna hela dagen och tur är väl det för då blir inte väntan så himla lång för dom härliga ungarna.

Till kvällen blir det lite bingolotto varvat med film.... Hur ska det gå.........

Puss och Kram hela dan!!!!!

 Väntan är härlig!

Nu kommer dom jag som inte dukat.......

Kommentera

Publiceras ej