Lördag... svårt att hålla reda på dagarna just nu =) kan bero på semester.....

0kommentarer

Dagen började i stallet =) Vi skulle köra Dreki och jag skulle rida Kló, det började bra och allt var frid och fröjd men efter en tre kilometer började Dreki tröttna ganska mycket så Josefin och Fabian vände strax efter hälften ungefär. Men jag var kanxig och så jag rider resten själv vi ses hemma i stallet.... Och tro det eller ej men det gick riktigt bra! Hade bara ett stopp och det var inget att prata om ( kan ha varit klantighet från mig också...) Hon stannade till vid ett vattendrag men det var vara att lägga till skänkeln lite så gick hon på som vanligt min lilla hjältina =) Vi både travade och galopperade (bara lite)  på vägen tog oss förbi ett sågverk och möte bilar (2 st). Så nu behöver man inte oroa sig för att rida själv heller det är helt suväränt måste jag säga, vilken underbar häst detta är.

När jag och Fabian kom hem så blev det en snabb lunch och sedan iväg till stan (gävle) Hittade två st bh-ar och ett par trosor.. Nu blir man läcker till kvällen *fniss* *fniss***

Sedan bar det av till ica maxi och månadshandla gick med en väldans fart för vi hade plockat upp felicia med sällskap i stan så jag skickade ut dom att hämta grejer...  Dom fick äta på max som belöning.

Väl hemma så packades all mat upp och sedan blev det datorn! Gubben och fabian spelar Wii låter som dom har riktigt trevligt... och jag kan sitta här och slöa......

Imorgon kommer min bror med sina tre barn och sambo! Det ska bli jättetrevligt!

Nu ska jag slööööööööööööa ett tag!

Puss och Kram hela kvällen =)

Kommentera

Publiceras ej