Onsdag!!!!

0kommentarer

Ja då var det onsdag och en massa att göra först blev det jobbet till två! Gick riktigt bra idag. Sedan hämta jag fabian i skolan han har slagit i knät så han hade fått avbryta gympan men men jag vet inte innebandyn funkade senare på kvällen... Sedan fikade vi och fabian bakade lite pepparkakor att hänga i fönstren som vi sedan gladerade. Sedan hämtade jag felicia i tierp där hon fått nya fina naglar (bilder kommer) Hem igen och laga lite middag.. sedan vika tvätt och köra fabian till innebandyn och handla, hem igen byta om och sedan iväg till Ärk och rida... Fick lillebror idag han är en mardröm i boxen och som att köra ett godståg när det gäller ställning och böjning på spåret men det gick riktigt bra måste jag säga. Väl hemma igen in i duschen och där efter en god fika på vörtlimpa mmmmmmmm. Nu blir det lite lejlas jul innan kudden kallar.

Kram kalas hela dan!

Mina favoriter till jul är änglar och snögubbar..... fast visst gillar jag tomtar också.

Kommentera

Publiceras ej