Ops redan tisdag....

0kommentarer

Gud vad tiden går...... Igår så blev det jobb på förmiddagen och sedan bara det av ut till Kló och rida och då fick jag göra något som jag aldrig gjort förut och det var att rida bettlöst igår red jag även barbacka och det har gett mig en j***vla träningsvärk i rumpan och insidan av låren =( men men. Idag tog vi nya tag i helregnet ... jag körde med samma träns som igår men idag med sadel och det gick jättebra när jag väl kommit upp på henne...Igår fick vi bara skritta för tindra och kló fick massage i fredags så det blev vila i helgen för deras del....  Idag var det dock ful fart igen.  Härligt nu dröjer det tills på fredag innan vi träffas nästa gång..

Här är lite bilder från söndagens äventyr.

 matte bygglov carlsson under hans ritt

 Sex spann med lyse=)

Nu Njuter jag av blommande hyasinter och pepparkakshuset som luktar så gott....

Julen närmar sig med stormsteg och jag bara njuter!

Kommentera

Publiceras ej