Trööööööttttttt=)

0kommentarer

F**n förmiddagarna tar koll på mig jag är trött jämt.. kom hem och hade ställt in mig på en hyfsat stressig eftermiddag med en massa skjusande fabian till stallet och sedan hem för att ha step pass (farfar skulle hämtat honom) men han hade så himla mycket träningsvärk  i magen så han avstod från att rida. Vilket sänkte min stressnivå något avsevärt, Så nu blev det ungspannkaka som tro det eller ej men den blev god.... har bara gjort det en gång tidigare !! Sen blev det step pass med några väldigt antusiatiska deltagre SÅ det blev riktigt svettigt och härligt !!! Det ger en sådan himla kick..

Felicia var ner på fottbollstäningen och meddelade tränarna att hon slutar på grund av andning besvären hon har vid anstägning! jag tycker det var ett vettigt beslut som hon tagit aldelles på egen hand utan påverkan av oss föräldrar.

Sedan blev det te och lussebullar i soffan =) Härligt gott....

Nu ska jag kolla lite mer på tv sedan ska john blund komma på besök...

Puss och Kram hela dan.......JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kommentera

Publiceras ej