Ja !!!!!!!!!!!!!!!!

0kommentarer

Då var det gjort! Nu är jag medryttare till Islands stoet Kló, värdens härligaste häst. Dagen började i Tierp med Felicia och besök på högbergsskolan där för att kolla in gymnasie programen dom har att erbjuda där. Felicia är inte så sugen på något hon vill gå frisör programet i gävle eller uppsala.

när vi kom hem så åkte hon vidare till gävle och jaq tog en promenad in i dimman..... här har det varit en grym dimma i flera dagar nu tycker det är dags för lite sol igen!

Efter det ringde josefin som äger kló och vi pratade lite sedan åkte jag ut till henne och hälsade på =) allt verkar kanon. Till nästa helg ska jag dit och provrida det ska bli ytterst spännande. Hon är urkondition eftersom hon gått på bete från i maj till för en månad sedan det var meningen att hon skulle bli drektig vilket hon blev men hon kastade fölet så nu är det till att få henne i form igen. Hon går isällskap med tre till två unghästar och en gammal dam på 20 år alla lika trevliga, den enna unghästen är dock lite speciell men det ska inte vara något problem.

Nu har jag tagit ett gott bad och sitter nu framför öppna spisen som brinner... Kan inte bli mycket bättre =)

Nu ska det surfas julklappar har jag tänkt!

Tjing

Kommentera

Publiceras ej