jag tror jag drömmer ibland..

0kommentarer

min dag har varit kanon kan man lungt säga=) trotts otroligt lite sömn.... Har sovit 4 timmar på 31 timmar så ja ja man får väl skylla sig själv lite granna..... Åkte och red daglektion idag så klockan ringde 10,30 efter en helt perfect lektion på Eddie , där jag fick till det med att ställa honom i hörnen även i galoppen. Lotta är lite bättre på att förklara än Linnéa eller så är det så att jag förklarade problemet tydligare idag för lotta ja vem vet huvudsaken är att jag fått ordning på hjälpena och fixar att ställa honom i alla gångarter och får honom att gå i form det vart en helt annan häst när det blir lite mindre skit bakom spakarna så att säga =) Måste säga att det nog var en av mina bästa lektioner hittils..

efter detta bar det av till jobbet och städning av måleri linan. Killen jag skulle ha fått hjälp utav hade fått haveri hemma så istället stannade gubben kvar på jobbet och hjälpte mig. vilket jag var enormt tacksam över.. Han är bäst bara på alla plan kan inte få det bättre måste jag säga!!

När jag kom hem vid 18 tiden så vart det en favo burgare med bröd och sedan tv och bagetter som man ungsbakar med tunna skivor bri ost på och ovan det lite mandelspån. Denna härlighet doppas sedna i vitlöks crem fresch.mmmmmmm så himmla gott!

När jag hade fikat så skulle jag kolla mailen... och där fanns något som jag bara kunnat drömma om. Jag hade fått napp på min annons på blocket om medryttare... Har alltid älskat en speciell häst ras och den är Islandshästar och nu låg det ett mail angående ett islandsto som behövde medryttare jag svarade så fort jag bara kunnde .... Så nu är det bara vänta på att hon ska ringa mig så att vi kan träffas och det bästa är att det bara är 20 minuter härifrån =) kan inte bli mycket bättre..... så nu håller jag tummarna på att detta ska klicka mellan ägaren, hästen och mig......

Nu blir det drömmarnas värld snart=)) behöver lite sömn för att orka med morgondagen!!

men lite amelia jul ska jag nog hinna med innan ögonen blir för tunga!

Tjing

 eddie du är underbar!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Kommentera

Publiceras ej