Kväll härligt ;)

0kommentarer

Tjaba tjena hallo !!!!

Ja då var passet avklarat härligt!!! kul tjejer som kom ikväll vart en go stämning trotts att jag snubblade runt lite och fick tillt i hjärnan men men man är inte mer än människa! efter passet åkte jag över till min sjuka vän malin och lämnade lite kläder som hon beställt! Hon var mycket piggare idag iaf.  Alltid trevligt med en pratstund med malin vart kvar en bra stund ;) ja ja prata är kul!

När jag kom hem så var det till att kolla mailen inget inget inget trist vi hade ju avtalat att höras via mailen.... Hum. Men tänk denna data värld! =( drog iväg ett mail till Josefin och snart kom svaret Hon hade ju skickat ett som varit i zuber världen istället för att komma till min mailkorg.... Ja ja nu är vi på bannan igen! Kló blir bättre i sin hov så Josefin ska provrida i morgon så får vi se vad som händer sedan... Eventuellt ska jag dit på lördag! hoppas hoppas....

Nu blir det sängen och lite amelia Jul! Ja den är snart sönderläst ==)

Tjing pling !!

Kommentera

Publiceras ej