Livet är härligt =)

0kommentarer

Hej Hallo!

Idag har det varit jobb och då förmiddag =( inte skitkul!

Men när det var överstökat så blev det hemgång och en god fika med gubben i lungn och ro innan ungarna kom hem. Där efter åket fabian och jag till ridskolan och fabian hade sin ridlektion. Det är så himla kul och se hur dom utvecklas =)

Sedan blev det hem igen och då var middagen färdig, tack vare min UNDERBARA man, Pasta sås och taliateller mums.
När vi ätit hamnade jag i soffan en stund för att vila ögonen lite ;) Sedan bar det av till lokalen där våran förening håller till och ha cirkelgym. Så nu är jag lätt mör i kroppen. Innan jag åkte dit ringde jag min kompis Mia och avtalade att jag skulle hämta upp henne i Östervåla innan vi åker vidare till Västerås i morgon bitti. trevligt med lite sällskap ner till Västerås.

Sedan blev det duschen och soffan, där efter lite blogg och nu blir det god natt!

Får se om jag hinner blogga i morgon dagen är liksom full av grejor Västerås sedan ledarträff på kvällen... Men vi får se.

Kram

Kommentera

Publiceras ej