måndag

0kommentarer

Ja då har man vaknat till liv efter förhandlingen på jobbet. Vissa gånger är det roligare än andra att vara förhandlingsombud genom facket på jobbet. Idag var ett sådant tillfälle när man får besked om att det ska nyanställas och det är ju faktiskt lågkonjuktur... Dock så varslar vårat moder skepp några få anställda men men detta kommer att lösa sig till det bästa det är jag helt övertygad om. Roligt att få sådana besked iallafall.

Efter en natt på den andra målerilinnan så var det dags för hemgång och sedan försöka sova... Sover som en kratta när jag har något som jag ska göra när jag vaknar fattar inte riktigt det blir en oror på något sätt som gör det svår sovet.

Efter förhandlingen var jag och hämtade en step brädda i lokalen och ska sätta ihop ett nytt pass till på torsdag då det är step igen för min del. Känner att jag har inspiration idag så då är det bäst att passa på =) .

Gubben och Fabian fick åka till ridskolan idag :( ville ju jag göra... Men så är det när chefen kallar.

Nu blir det pommes och varmkorv till middag kanske lite bea till mmmmmmmmmmm gott. Hör till favoriterna här hemma men ak så onyttigt men någon gång ibland får det glida ner lite gott också. det blir så tråkigt annars, började dagen med en frukt smoothe idag så vi startade iallafall bra.

Tjing.

Kommentera

Publiceras ej