Ny frissa och nya fina naglar =)

1kommentarer

Så där då har man gjort om sig lite igen då....

Igår fick jag nya fina naglar det vart silverglitter med en svart snöflinga SÅ SNYGGT eller hur?





Teres är så himla duktig! Tack för dessa vackra naglar! Så himmla enkelt att känna sig riktigt snygg!

Idag när jag vaknat efter mycket om och men så bar det av till Hair coner igen idag för att emma skulle få ta sig an mitt hår men fjärillar i magen så släppte jag lös henne med färg och saxs och det blev SÅ himla bar så nu är jag mig själv igen med mörk botten och rött i topparna!



Så, så här ser jag ut nu! Måste få säga att det blev till det bättre...... eller?



Nu bär det strax av till ridskolan! Undra vilken häst man få ridag!

Kram choklad=)

1 kommentarer

Linda

27 Nov 2008 10:12

Gud vad snygg du blev i håret, och är så avundsjuk på dina naglar. Vilken pudding ;)

Kommentera

Publiceras ej