Snöstom och strejkande traktor = skottning

0kommentarer

Ja inte kunde man sova heller så efter detts inlägg blir det en stunds sömn förhoppningsvis =) vaknade redan vid 12 av att det blåste fan rent ut sagt. Inatt när jag jobbade så var det mer eller mindre orkan och snö detta är ingen bra kombination kan jag upp lyssa er om, Jag bävade för att åka hem och då har jag bara halvmilen det finns dom som har det betydligt längre att åka... Inte vart det någon ridning heller på grund utav vädret så nu får jag vackert vänta till på torsdag =(. Imorgon är det nya naglar som gällr och på onsdag ska frisyren få sig en omgång ==()

 


Ja ut och skotta blev det iallafall det var snö överallt då menar jag verkligen överallt och bara nollgradit så det vart lite tungt ... Traktorn vägrade starta...... då kommer det många finna ord... vill jag mena. Men vi gjorde ett försök med att kabla igång den när vi hade skottat fram bilen och vägen till traktorn och till min stora lycka så starta åbäket=)  Så nu är det ploggat och gulingen är hämtad på jobbet! Åkte med andreas hem i morse han tyckte det var onödigt att åka två bilar hem i stormen och det var bara jag tacksam för!

Nu blir det sängen en stund sedan lite middag!

puss och kram hela dan =)



Kommentera

Publiceras ej