Söndagen vart en riktigt bra dag =)

0kommentarer

Ja ha då har man tryckt i sig 4 härliga nybakta kanelbullar.... Dagen började lungt och skönt.. skoja bara fick ett sms som väckarklocka kl.8,00 av Felicia som ville bli hämtad i Gävle vid 4 tiden okej säger man ju då eller hur! Så vi grejade lite här hemma under förmiddagen sedan blev det fika hos svärföräldrarna och disskutioner om hus köp eller inte. Jag tror det blir hus köp för deras del eller snarare hus byte. Huset dom kollar in skulle passa dom perfekt!

Sedan hem och luncha lite på korv med bröd sedna tillbaka till bruket med fabbe som skulle vara med Hanna. Där efter lite ved inkörning för gubben och tvätten och disken för min del. Sedan drog vi till Gävle och shoppade faktiskt några julklappar och nya vinterskor till fabbe och vantar även dessa till fabbe. Gubben fick en ny telefon till hans stora lycka en samsung omnia så nu är det det som gäller för hela slanten (där av har inte jag kommit åt datorn han var tvungen att flytta grejer mellan nya och gamla telefonen.....)  Sedan hämtade vi tre fnittriga och trötta tjejer vid station. sen var det livat i bilen hela vägen hem.

Hämta fabbe och lämna av tjejerna där dom bor. Sedan middag kyckling och potatis. Sedan iväg och köra core stretchen vart ett drömskt pass perfekt helt enkelt!

Sedan tro det eller ej ställde jag mig och bakade bullar (vet inte var energin kom ifrån) så nu blev det 75 bullar i frysen
-dom som jag råkade äta upp=).

Nu sover alla utom jag så nu blir det gadarna och sedan sussa gott. Ridningen kallar kl 9 i morgon bitti!

Kram

Kommentera

Publiceras ej