torsdag....

0kommentarer

Har haft en bra dag idag.. som dom flesta dagar faktist är i mitt liv! man är nog jäkligt bortskämd.....

ridningen inför kamran igår gick sådär, vi hoppade och fan min balans är inte den bästa när det blir serier men men det är bara att öva som Linnéa säger. eddie gjorde så gott han kunde iallafall sedan att det är skit bakom spakarna kan inte han rå över stackarn.

har nu jobbat min sista förmiddag... Har ledigt i morgon GuD vad skönt det ska bli så jag for hem och for fram som en vilde med städningen så nu är det rent och snyggt också;) så himla härligt. Fick lite hjälp av gubben med att dammsuga.

Nu ska jag laga lite krubb och sedan är det Step Up i kväll och där efter blir det tv soffan det ska bli så skönt.

Kanske skriver lite mer i kväll får se.... om gummiklubban tar sitt järngrep om mig och söver mig eller om jag orkar sitta här en stund ikväll med.

Tjingeling =()

Kommentera

Publiceras ej