Torsdag....

0kommentarer

Uppe ur sängen och startat dagen ganska bra=) Har sovit som en princessa till kl vart 14. Det bästa var att gubben hade städat så det var bara golven kvar ... Det är underbart att ha det gjort redan på torsdagen så blir fredagen också en helgdag liksom. Nu är det dags för den sista natten vi har möte före arbetet så det blir till att starta lite tidigare. Sedan ska jag städa linan i morgon eftermiddag på övertid... ger lite bonus pengar till jul det är ju aldrig fel ;)

Igår kväll satte jag ut en annons på blocket om att bli medryttare och trodde väl inte att intresset skulle vara så stort tänkte hoppas på det bästa liksom, men när jag klev upp hade jag fyra mail ang detta :) kul tyvärr var alla hästar för långt borta men det inbär dock att det finns ett sug efter medryttare så nu är det bara hoppas att det finns någon kusse i närheten också .... vänta och se tiden ann...

När vi hade ätit middag Pannkaka (torsdag) så beställde Felicia och jag lite kläder från Ellos och Josefsson på nätet. Felicia hade hittat ett par röda snygga stövlar som hon beställde få se vad det är när dom kommer :() tror det blir bra till den kläningen hon ska ha :)

Nu är det strax dags att byta om till step passet... Får se om jag rent utav kör det nya, vi får se.

Tjing

Ps jag vill ha Jul! köpte amelia Jul idag så lite start har det blivit........ Härligt=:)

Kommentera

Publiceras ej