Förmiddag

0kommentarer

Ja ha då var dagens träning över! Det blev en härlig promenad med min kompis Malin, Vi gick i skogen i det helt underbara värdret plus 5 och strålande sol kan inte bli mycket bättre i mina ögon på hösten. Jag ÄLSKAR hösten när det är sådana hära dagar! Fram för fler sådana! När jag åkte hem så handlade jag lite lunch så nu är det det som gäller och packa ner bullsen så dom inte förgås..
 
Flisan                                      Fabbe

Ska ha dom i helgen när Flisan blir 14 år helt fantaskit vad tiden går det är bara jag som inte blir äldre:( Tänk fjorton år sedan detta lilla knyte gjorde entré i Andreas och mitt liv det är en av de två bästa sakerna vi gjort den andra är lill Fabbe vår underbara egna lilla emil. Föresten lilla och lilla 160 lång och xx antal kilo tung tänk 11 år jag tiden går som sagt var. Sedan blir ju även gubben något år äldre denna helg.. men där är det väl bara att beklaga (Fast jag tycket själv att det bara blir bättre ju äldre man blir men det lär väl ändras det med ;) ). Hoppas man får en bättre dag på jobbet idag.

Tjing från en optimistisk industrimålare.

Kommentera

Publiceras ej