Fredag

0kommentarer

Ja upp och hoppa mitt inatten igen men oj vad lätt det gick.... Jobbade till 11 idag hämtade sedan upp Malin ;) för att åka till stallet och rida lite extra. Hade valt Eddie (han är ljuvlig men ack vad sakta det går när man jämför med Ira...) Men det gick riktigt bra fick honom i fin form enligt Lotta vår instruktör.

Hem och fika duscha och invänta mina älskade busungar för att sedan dra in till ICA MAXI och stor handla för den här månaden tillsammans med resten av norduppländska befolkningen ;) men det gick jättebra mina duktiga ungar och maken gjorde att det blev enkelt. efter detta belönade vi oss med att åka till Max och äta en god burgare.....mmmmmm.

Där efter åket vi till Plantagenoch där fyndade jag orkider. 4 för 198 kronor perfekt eftersom jag lovat felicia två st så kunde jag köpa två till mig själv. Flisan sov när jag tog bilderna så ni får hålla tillgodo med mina så länge får se om jag fotar hennes vid något tillfälle.

                         

Sedan hem och lämna fabian på skoldisco där han var till klockan var 21. Felica och jag kollade in sex in the city filmen som vi hade köpt på Ica. Den var riktigt bra måste jag få säga. älskar sådana filmer..

resten av familjen kollade klar på Idol men efter förmiddagsveckan så slocknade jag i sängen vid halv tio och sedan vaknade jag inte ens när gubben kom och kröp ner i bingen vilket jag brukar göra.

Kram

Kommentera

Publiceras ej