ridning

0kommentarer

Ja då har man varit och ridit lektion vi hade markarbete på menyn, Jag red Eddie en ganska bra häst om han bara vill gå framåt.... Men mina ben vet iallafall om att vi ridit om jag säger så ;) Så här beskriver rídskolan den hästen jag ridit idag:


Excido (Eddie)

f. 1992, e.Excall u.Anami, brun 


Eddie älskar livet som ridskolehäst, någon annan tillvaro vill han inte ha, det har han visat med all möjlig tydlighet! Han kan vara lite lat på lektionerna, men hittar man bara rätt som ryttare kan man locka fram en mycket välutbildad och tjusig häst! Eddie tävlar både hopp och dressyr. 

 Men visst är han sööööt. Helt underbar i stallet han tror nog egentligen att han är en tax misstänker jag.

Nu ska jag natt barnen sedan blir det sängen och söta drömmar.

Imorgonbitt väntar städning och där efter en tur på marknaden i tierp med Malin.

Kram

Kommentera

Publiceras ej