Söndag = Slödag...

0kommentarer

Hej och hopp här är det slödag i dag har iallafall varit ut och gått en sväng med gubben i det härliga solskenet. Sov till 9 vilket är väldigt länge för att vara jag.. Men ska jobba hela natten så det var bra det.  Annars är det som vanligt har röjt lite efter partyt igår. Har börjat ladda inför kvällens pass som är stretch/core. Och ska ut nu och plocka ner taket på altan. Det går ju något ryckte om att det börjar bli höst och med andra ord snart vinter.. Vilken jag längtar till. Vill ha Jul nu. När jag var till Valbo i fredags var jag in på IKEA och där hade dom börjat plocka fram Julgrejorna så då tändes min julkänsla. Älskar hela december när man får pynta och greja. Det är mitt sätt att överleva denna mörka årstid.

Hörs kram

Kommentera

Publiceras ej