tisdag

0kommentarer

Ja då hade man kommit till tisdag då .... Tyvärr har jag en stressad känsla av att veckan snart är slut :( måste få bort den känslan och njuta utav att bara var ledig ;) För nu är man ledig gud vad skönt...  Strax ska jag ge mig ut och gå en sväng med gubben det ska bli riktigt skönt! Älskar att vara ute men tyvärr blir det för lite utav det. Konstatera igår senast att föra veckan var det inte många timmar jag var ute i friska luften blir just bara när man rider...

Har just tagit bort nagelacket och konstaterat att f*n vilken utväxt det blivit på naglarna . Jag längtar till Söndag då theres ska fixa till dom.  Har inte riktigt bestämt hur dom ska se ut ännu?? Fransk eller färg... hummmm får surfa runt lite och kolla om jag kan få lite inspiration.

kram



dessar är ju snygga... men lite annonyma... inte riktigt jag liksom..

Kommentera

Publiceras ej