Tisdag

0kommentarer

då är man hemma från jobbet igen, Tog och tränade på gymet innan jag åkte hem vilket var riktigt skönt. Det är så himla skönt att lyfta skrot och riktigt tungt när dagen på jobbet inte varit den bästa för då har man liksom laddat ur när man kommer hem detta är något jag varmt kan rekomendera :) . När jag kom hem så fixade jag till naglarna, jobbar men med färg hela dagarna är dom ganska utsatta för färgfläckar om jag säger så. Numera är dom cerisa med svarta tippar (typ fransk) med en glitterrand av svagt rosa imellan riktigt läckert om jag får säga själv.

Ikväll är det föräldrarmöte i Felicias klass så det lär väl bara av på det efter middagen. Igår kväll var jag och maken på en föreläsning om diskriminering det var riktigt lärorikt och intressant måste jag säga.

Hörs vidare!!!

Kram

Kommentera

Publiceras ej