Fredag =)

0kommentarer

Ja då har fredagen försvunnit också, Gud vad veckoran går fort måste jag säga. Idag har vi kört till 10,30 ¨på jobbet sedan blev det städning och åter städning. Det tar liksom aldrig slut om jag säger så =) men men det är bara att gno på rätt som det var var kl 14 och dags för hemgång =) äntligen! och till min stora förtjusning var det helt underbart väder ute sol och hyfsat med plusgrader.

Så det bar in i duschen och vidare hem och fikade sedan blev det stallet =) Det är så himla skönt att komma ut dit och bara kunna släppa allt  !!!!!! Vi red tindra och kló vi böjade med en liten ritt runt sommarhagen sedan blev det volten en stund. Jag red tindra och hon har stått sedan i måndags så det blev lite motstånd om jag säger så men allt flöt på fint ändå vi provade att gå över bommar bara för att få henne att lyfta ordentligt på hovarna och det gick riktigt bra när jag fått tala om var skåpet skulle stå! Efter detta så blev det både trav och galopp på Kló bara för att se om hon haltade något eller rollade men till vår stora lycka så kom inget av detta =) så det finns hopp för lillstumpan. Även hon fick skritta över bommarna och hon är ju så mycket mer lättriden så där bara gick vi över utan att fundera öronen framåt och så var det klart hon är ljuvlig detta lilla troll=)

Väl hemma så blev det en god kycklingsallad med familjen och sedan tv.. 20:15 så sov jag=( typiskt förmiddagsveckan om jag säger så! Så nu på lördag morgon får man blogga lite i efterskott så att säga!

Kram =)

Kommentera

Publiceras ej