Fredagar är underbara =)

0kommentarer

Fredagar är bäst allra helst när man rä ledig =) bara älskar det1 Kockan ringde vid kvart över elva idag för att åka till stallet och en helt undebar tur i solsken i sätra. Jag red Kló som nu fått nya skor och njuter av det för fullt om jag säger så det liksom känndes i hela hästen och jag bara är lycklig hela jag!

Sedan bar det hem och grejade med tårtan till Fabians kalas ikväll och sedan åkte vi till Lidel och handlade godis och grejor till kalaset!

Just nu har dom härjat i två timmar och just avslutat påskäggs jakten så nu sitter dom i soffan och kollar in talang på 4.an.

själv sitter jag vid datorn och grejar lite.

I morgon ska Fabian göra sin tävligs debut i Dressyr på Älvkarleby ridklubb han ska tävla med märke 2 det kommer att gå utmärkt hoppas jag det är ju hans födelsedag dessutom =) tänk 12 år helt otroligt att min bäss börjar bli stor liksom svårt att förstå!

Kram!!!

Kommentera

Publiceras ej