Internet och telefon är tillbaka och jag är tillbaka här =)

0kommentarer

Hej och hå, Fasiken vad beroende man är av internet i torsdagskväll eller fredag förmiddag slutade vårat att funka på grund av att ledningarna hade blivit nerkörda..... Klantigt i mina ögon men nu var det så.... Varit helt ställd hela helgen vet inte hur många gånger jag gått fram till datorn och tänkt maila, kolla tv tablån,  blogga också vidre helt fantasktiskt att man kan vara så beroende utan att veta om det .....

Ja ja tävlingen i söndags när Josefin och Tindra deltog gick riktigt riktigt bra hon uppförde sig väldigt bra och vi fick några riktigt handfasta tips tills nästa tävling och framförallt till hösten när vi haft hela sommaren på oss att träna och tixa och knixa för att få det så himla bra som möjligt men nu har vi en bra poäng att utgå ifrån!

Igår måndag så red vi ut med Dreki och Kló en riktigt härlig runda i skogen med en massa backar så trotts skritt fick dom jobba ganska bra om jag säger så =) Vädret var underbart så innan vi red ut så fixade jag lite med Litlamin och Josefin grejade lite med Tindra. himla mysigt.

På morgonen skickade jag iväg felicia på konfa läger så just nu har vi bara ett barn hemma, känns lite tomt måste jag säga... Men hon återkommer på onsdag så då är tjatret igång igen.. Fattar inte riktigt hur man kan snacka som hon gör... Jag ligger i lä med häst längder om jag säger så....

Nej nu ska jag borsta tänderna och sedan springa en sväng före att jag åker till stallet!

Kram =)

Kommentera

Publiceras ej