Måndag men söndag

0kommentarer

Idag har varit en perfekt dag i mitt liv =) Var till stallet vid elva och red ut själv på Kló och det gick över mina förväntningar om jag säger så hon blir tittig men annars funkade det riktigt bra var ut i skogen på en väg. Riktigt härligt trotts att solen sken med sin frånvara om jag säger så.

När jag kom hem så hade Fabian lagat mat köttbullar och kulpotatis riktigt gott.

Efter maten var vi ut till svärmor och svärfar och kolla in deras rustning och det gick som vanligt med en väldig fart framåt! Och tur som vi har så får vi deras gamla spis så nu har vi en spis med häll och fyra plattor =) TACK! den vi hade sedan för är det vanliga plattor på och bara tre av den varan det har varit tur att man har haft vedspisen när det knippigt!

Gubben har just instalerat den efter det att jag städat av den!

Nu surfar jag efter snygga isisar om jag säger så!

Kram alla glada!

Kommentera

Publiceras ej