Onsdag idag och helt vilse ville skriva tisdag...

0kommentarer

Ja då var det fart på nattveckan då och idag försov jag mig när jag skulle till stallet ;) men men tur att ungarna kommer hem och väcker en. Tyvärr fick jag det tråkiga beskedet att min kompis malin inte kommer att få jobba inne på måleri med mig och det vart en stor sorg för mig för jag hade sett fram mot detta och känt en sådan glädje i det att jobbet gott lättare just nu! Och det har värkligen behövts för allt går nog emot mig just nu där nere..... Börjar fundera på om jag har fel tänk.... vad det gäller jobbet kanske behöver se mig om efter något annat.... får se när allt blir annorlunda efter påsken... Har tyvärr inga större förhoppning med dom beskeden malin gav mig idag..

Idag red vi bara en kortis sväng med Tindra och Dreki men oj vad det var myssigt i solen helt underbart helt enkelt det är detta som gör att man orkar =)


Efter det så blev det middag och en sväng till stan där vi handlade till Fabian och lite smink.. Hade en trevlig stund i stan med gubben. Ungarna drar ju iväg på eget håll så fort man åker iväg sådär! Efteråt tog vi en fika på max och hade ett tjafs med Fabian... men allt löste sig på bästa sätt!

Nu sitter man framför burken och knappar ska nog kolla in lite hästar och sedan blir det till att packa väskan och köra ett natt skift till nu är det bara två kvar denna veckan. Imorgon ska jag städa och åka till Ärk med Fabian!

Kram!
 smältbild från våran bro i veckan =) gullig va!

Kommentera

Publiceras ej