Onsdagen!!!

0kommentarer

Ja ha då har vi varit till stallet och ridit och åkt lite vagn. Idag gick det inte så himla bra med tindra hon började snurra efter ca 500 meter på grund av en farbror som höll på att kappa ved och det sköt något grymt om kappen så det var fult förstårlit att hon tyckte att det var otäckt. jag fick hoppa av och l4eda henne en bit men sedan rullarde det på som det skulle ända till vi skulle hem igen då behövde jag inte hoppa av men hon blev spännd som en fiol sträng så det var helt klart otäckt med kappar!

Väl hemma så tog jag fram påskpyntet, tänkte pynta lite i morgon när jag ska städa. det blir nämligen ingen ridning i morgon elelr på fredag på grund av massagen så då ska jag nog hinna städa trotts att jag ska jobba till två inatt!

Kram alla glada!

Kommentera

Publiceras ej