Påskdagen... resor till bomhus...

0kommentarer

Igår kväll hittade vi en annons med rivningsvirke och plåt från ett tak lika stort som det vi ska ha på garaget. Så vi skickade ett sms och oj så var det bara att planera morgondagen i bomhus/bilen. Så nu är allt hemma en hel del ved men även sådant som vi har användning av virket var gratis medans plåten kostade lite men inte alls det den var värd så att säga=) vilken tur för oss. Nu har vi ätit middag som blev kycklingsallad med rostat bröd till himla gott efter allt påskgodis =) Och nu ska jag vidare och ha mitt stretch pass. Tyvärr har jag inte hunnit ut till Litlamin idag skulle ut och borsta igenom henne ordentligt hade jag tänkt men kanske Fabian kan tänka sig att rida Kló på bannan i morgon så kan jag borsta henne vi får se!

Kram kalas i påskens anda =)

Kommentera

Publiceras ej