5 års dag i Fridhems gamla missionshus!

0kommentarer

Oj oj vad tiden går det är 5 år  sedan vi fick flytta in i vårat drömhus! Fattar inte vad tiden har tagit vägen! Vi firade med Pizza till middag mumms!

Sedan har jag målat lite tånaglar och fixat lite med finernaglarna bland annat kortat av dom lite granna...det var välbehövligt om jag säger så ;) Har suttit och glott på tv medans gubben tvättat och vaxat bilen lite!

Dom vissar rakt inget vettigt alls på tv.n idag...suck bara för att jag kände för att mosa ner mig i soffan och bara jäsa... Imorgon är det ju måndag och då börjar mitt nya liv. vilket det gör varje måndag... ny veckan nya förutsättningar om jag säger så! Nej jag tror det blir en bra bok i sängen istället för tv...ja vi får se.

Kram mina vänner!

Kommentera

Publiceras ej