En ny harlig dag pa Cypern!

0kommentarer

Fasiken var tiden gar fort nar man har roligt! Igar kvall var vi ut pa aya napa och jag hittade den vaskan som jag tranat efter sa lange! 180.- svenska for en svart snygg skinnvaska! ja ja jag ar tokig i vaskor. Tyvarr har vi passerat halva varan resa men a andra sidan narmar sig tiden med Gissa vilket vi ser fram emot men just nu njuter vi i fulla dra av att vara har och varmen och sol och massor med bad! Till och med jag borjar fa farg efter tre dagar harligt maste jag saga!

Vi har just kackat frukost och resten av familjen har bankat sig vid poolen och jag gick till burken for att kolla att alla trakiga rakningar var betalda och alla pengar overforda som dom skulle och det var det!

Nej nu ska jag gora familjen sallskap i poolen och i havet!

Gillar denna o nagot sa enormt vi kommer att komma tillbaks fler ganer!

Kram min vanner!

Kommentera

Publiceras ej