Frukosten är intagen...

0kommentarer

Hummmm vi har funderat fram och tillbaka på detta och har nog faktiskt kommit till ett beslut tack vare Gissa! det ni. Hon har en stor inverkan på oss trotts att hon inte finns hos oss ännu visst är det fantastiskt! Vi behöver nog byta bil... Vi konstaterar bara att vi behöver en kombi! Så idag ska den gamla puttsas upp och läggas ut på blocket! Sagt och Gjort nu blir det till att dra på sig puttsar kläderna och gå ut och hjälpa till tror jag!

Jag tror det blir en V70 istället för våran gula finna underbara S40 som jag verkligen älskar att köra om jag säger så den går som en klocka och tar sig fram överallt i mina ögon en riktig pärla! Liksom gillar min bil om jag säger så! Men tyvärr får inte hunden plats i den hur jag än grejar. För lös i bilen kommer hon inte att få vara! med tanke på vilken kraft dom kommer med om oturen skulle vara frame och man behöver brommsa stenhårt (verkligen nitta). Utan det blir hundbur i bakluckan som gäller! För allas säkerhet, vill inte missta min sötnos för att jag fått bromsa för ett råddjur eller en hare...

Så på morgonen har gubben kollat vad vi tänkas kan få för den vi har idag och vad det vi vill ha skulle kosta oss och det ser inte ut som någon omöjlig ekvation :) vilket jag gillar!

Nej nu kallar verklighetejn!

Kram alla glada!


Vår underbara bus unge Love You!

Kommentera

Publiceras ej