God middag alla mina vänner :)

0kommentarer

Ja då var det ledig fredag.. Hade liksom planerat att slippa väkarklockan denna morgon men icke sa nicke.. Felicia och hennes kompis Angelica hade bestämt att dom skulle åka till Ljusdal idag för där var Angelicas pappas firma på en mässa och ditt ville dom. Så dom hade bokat tågbiljetter och ville ha skjus in till stan så kl tio ville dom åka. Så åtta ringde klockan för att jag skulle hinna hämta ett packet på maken innan jag åkte iväg med dom. Det var från HM vi (Felicia och Jag) hade beställt var sin lång cardigan en grå och en svart och Felicia hade beställt en lilla stickad polo tröja hur snygg som helst förövrigt. Men till saken hör att när hon beställde detta så frågade hon vad jag skulle ha för storlek och jag sa L och hon svarar den kommer att bli stor på dig.... Nej då sa jag men gissa vem som fick tok rätt. Tänker inte skicka tillbaka den för den är hur skön som helst men som sagt m hade räckt för Felicias svarta sitter perfekt även på mig! Men men  man får väl lära sig något av det då.....

Nu ska jag slöa laga lunch och bara vara... tycker jag låter som en bra dag!

Kram



Kolla puddingarna den översta är Gissa!

Kommentera

Publiceras ej