Jag har lyckats ....

0kommentarer

Hej!

Efter en lang dag med lite somn sa kom vi tillslut ivag! Nar vi landade var det 29 grader och helt underbart! Efter upp packningen sa sommnade alla gott i sina hotell sangar och sov till kl var 7 pa morgonen da fabian satte fart och ville kolla omgivningarna! Han och jag smog ut och kollade upp laget som ar helt perfetkt i minna ogon! Poolen ar underbar och igar eftermiddag sa slog det oss att nar det blaste lite sa kandes det som att bada i ett badkar med den delen av kroppen som var over yttan! Jag kan bara beskriva denna resa med ett ord Paradiset! Pa kvallen sa blev det middag och underhollning av two intertement! valdigt dukitga tjejer och en kille! Sedan blev det sangen och en skon natt med komplett med somn for forsta g[ngen pa ett tag!

Onsdagen borjade med lite harlig frukost buffe! Gott gott vilken frukost sager jag bara kan ata hur mycket som helst!
Sedan blev det poolen tills lunch och annu mer harlig mat! (Ja jag kommer se ut som en gris nar denna resa ar slut )))
Efter det inhandldes det badskor till alla sa nu kan vi bada i havet mycket anklare! Och det provades ju pa pa an gang! Harligt det ocksa! Nu har vi solat och badat ytterligare nogra timmar sedan kom flisan och jag pa datorer ar bra for att villa huden lite =men obs bara lite!

tyvarr finns inga prick bokstaver har sa det ar fri tolkning!

Hors snart igen!

32 grader i skuggan, 30 i havet och 32 i poolen vet inte vad som ar bast!

Kommentera

Publiceras ej