Kul blogg

0kommentarer

Hittade denna hälso blogg på expressen och fastnade förstos i läsandet av denna!

http://blogg.expressen.se/halsobloggen/

Här stod det mycket roliga grejer, köper inte allt men mycket!

Idag har jag vikt en förbanad massa tvätt och röjt lite och mitt i röjandet fick jag ett kul telefonsamtal från svärmor som undrade om vi hade någon kattlåda över sedan våra katter var små. Och visst hade vi det, hittade den på en gång ute i uthuset! Helt fantastiskt att jag bara sprang på den hade väntat mig att jag skulle få leta efter den! Nu är i allafall svärmor och svärfar påväg att bli katt ägare igen! KUL! Det fanns tydligen två kullar en leveransklar och en som inte riktigt var färdiga ännu så vi får se om dom kommer hem med någon katt eller om vi får vänta lite på underverket! HIttade även en påse katt sand som dom kan ta med!

Kram alla glada bloggläsare!

Kommentera

Publiceras ej