LÖÖÖÖÖÖRDAAAG

0kommentarer

Idag vaknade jag hyfsat vid halv nio . Åt  sedan en god frukost som fabian hade dukat fram till oss <3 Sedan vek jag tvätten ute på altanen det är nämligen helt underbart väder här! Äntligen sommar igen jag bara njuter kan jag säga! Sedan skjusar Andreas och jag Fabian till farmor och farfar så att han kunnde klippa deras gräsmattan hos dom. Självklart passade vi på att gulla med lilla Lisa som är så otroligt söt! Tyvärr så dog den svartvita katt ungen i förgår bara helt plötsligt, snyfft snyfft... men dom ska kolla efter ett nytt litet busfrö som vän till Lisa!

Väl hemma igen så blev det en snabb smörgås och sedan till stalet där vi badade både Kló och Tindra från topp till Tå så nu är det två mycket snygga tjejer vi har i stallet!

Väl hemma igen från stallet så blev det solstolen och några sköna bad i poolen där det just nu är 25 grader! Sådana här dagar är bara för ljuvliga bara älskar dom!

Nu ska vi grilla lite gott kött äta lite potatissallad, chips och grönsallad till gott gotti gott gott!

Love till er alla!

Kommentera

Publiceras ej