Lordag pa cypern ;)

0kommentarer

Annu en harlig dag pa cypern! Livet ar underbart maste jag saga! Har solar och badas det for fulla muggar! Fabian spelar bech wollyboll och landhockye och diverse annat! Fattar inte riktigt hur han orkar men men det gor han ialla fall! Idag fick vi med oss Felicia ner i havet och hon till och med uppskattade det! Just nu ar det badforbud i stora poolen nogon liten skit unge har just gjort det i poolen sa nu ar det chock klorering pa gang! Himla bra att dom tar detta pa allvar tycker jag vi har ju tva pooler till och havet att tillga sa det gar ingen nod pa oss alls!

I gar kvall var det bamse stars da en massa smattingar upptrade sa himla gulligt maste jag saga!

I morgon blir det ev nissi bech vi far se! Just nu har jag beslut angest om jag ska kopa en snygg vaska till eller inte?  Far fundera lite till!

Kram!

Fran solen!

Kommentera

Publiceras ej