Lovade att skriva mera redan igår men han inte!

0kommentarer

Jag vet inte riktigt vad tiden tar vägen just nu! Men men Nu börjar jag komma ikapp. Nu har jag (igår) Hunnit rida ut en sväng med en väldigt het häst som verkligen ÄLSKAR att vara ute i skog och mark!, Färgat håret mörkt rött mycket snyggt måste jag säga, tvättat en ryslig massa kläder och torkat och vik dessa. Kollat lite på tv och myst med familjen!
Idag blev det storstäd av huset, lämnade dock golven till övriga familjen medans jag åkte och red. Och även idag red vi ut nu hade hästarna dock lungnat ner sig något och nyhetens behag hade lagt sig! Det blev en toppen tur!
Väl hemma blev det lunch ifrom av Köttbullar och Spagetti! gott. Sedan blev det packande och letande efter grejor Hummm undra om jag glömt något ja ja då finns det säkert att köpa om jag säger så ! Var över till svärmor och svärfar och hämtade en större väska och packade om den ena väskan (den minsta) vilket resulterade lite plats över vilket jag tycker var jättetrevligt kanske man kan shoppa någon handväska eller så..... Har försökt att vila men inte lyckats det är tusen tankar i huvudet och fjärilar i magen!!! Ska ju jobba natt så någon liten stund hade nog inte varit helt fel...men men! Överlever garanterat!

Nu står väskorna i hallen och väntar på avfärd!

Nu ska jag skriva ett protokoll sen sista mötet i 3K och sedan blir det till att laga middag! Där efter blir det jobbet och även gubben ska ut så det blir nog en trevlig natt!!

Ska försöka blogga från Cypern! men kan inte lova hur mycket och om det kommer några bilder men jag hoppas på det!

Ni är värde fulla alla min vänner!

Kram!



Svärmor och svärfars kattunge lisa i mitt knä!

Kommentera

Publiceras ej