Måndag måndag..

0kommentarer

Ny vecka och denna började jag riktigt bra måste jag säga! det blev en löprunda på 3,8 km så himla skönt att springa före frukost det är som bäst då! Men fan vet vem som hade knutit betong klumpar längs mina smalben :( det gick så himla tungt till en början med men det lättade efterhand... Det är nog läge att börja spinga lite mer regelbundet om jag säger så. Det är en himla skön form att tömma hjärnan på tycker jag.

Nu ska Felicia och jag åka till Tierp och växla in  lite småpengar till semestern, vi brukar nämligen spara på dessa i en burk och sedan växlas dessa in till semestern ska bli spännande att se hur mycket det blir den här gången ?? tror nog det kan vara närmare 3000,- men vi får se.....

Efter detta blir det lunch och sedan eftermiddags pass på jobbet denna vecka! jobbar 14-22 då så hela kvällen är borta fördelen med dessa veckor är att det bara är fyra dagars så fredagen är ledig och det är himla skönt!

Nu ska jag måla fransarna och sedan bär det av till Tierp!
Kram

Kommentera

Publiceras ej