Min eftermiddag/kväll ;)

0kommentarer

Jag sprang en sväng och just när jag skulle iväg så kom gubben hem en timme innan han skulle taskigt att jag skulle ut just... Men han sa att det var okej så ut på vägen och spring du, jag sprang så gott som hela vägen gick kanske 25 m så jag är riktigt stolt måste jag säga med tanke på hur tungt det gick sist!  Väl hemma blev det middag ifrom av hamburgare och pommes och efter det åkte vi till affären och handlade lite kvällsgodis. När vi åkte hemåt så åkte vi runt svärmor och svärfar och skrev ut våra biljetter till resan!  Snart snart är det dags härligt! Längtar något så grön jävligt till dess och sedan får den veckan gå i snigel fart men risken är att den far förbi i värdens fart!

Nu har även Felicia kommit hem igen. och vi ligger alla i soffan och kollar tv.

Ha en underbar kväll!

Kram

Kommentera

Publiceras ej