Min måndag :)

0kommentarer

Började med förmiddags skift :( piss men vad göra så är det var tredje vecka bara att gilla läget om jag säger så! Efter jobbet så åkte jag hem och fikade med ungarna som gjort sin första skoldag för denna terminen idag och allt verkar ha gått väldigt bra måste jag säga! Efter det så åket jag och Fabian ut till stallet och red. Jag red Tindra, Fabian red Kló och Josefin red Dreki så det var ett riktigt rejs på bannan om jag säger så sedan hade vi Litlamin lös på volten med dans vi red men det gick jättebra! Hon är himla duktig den tjejen!

Väl hemma igen så lagade jag middag ifrom av stekt kycklingfilé och ris med brunsås till och lite färska tomater! Gott. När detta glidit ner så fyllde jag i alla papper till skolan och röjde i köket. Damsög sedan av i huset för jag ska ha möte här imorgon. Och nu sitter jag här och skirver! Ska knoppa i hop en dagordning tills imorgon hade jag tänkt!

Ja det var min dag det!

Kram

Kommentera

Publiceras ej