Min Söndag!

0kommentarer

Började med lite frukost och sedan åkte vi till Stallet , Gubben skulle göra klart elen och jag skulle rida så sagt och gjort så blev det. Tindra var pigggelin idag och det märks deftentift att massagen dan gav ehnne gjorde susen idag fick hon trava två varv i både häger och vänster varv och i morgon blir det ännu mer allvar! Annars sköter hon sig riktigt bra när hon är så här pigg för då blir hon även hyfsat lyhörd! och det är ju bra. Vi tog även lite roliga bilder när vi red eller rättare sagt gubben tog. Ska lägga ut dom så fort som möjligt!

Ikväll ska gubben och jag åka på bio och tills dess har jag målat på naglarna och kollat in lite på nätet hur jag skulle kunna tänka mig att göra dom på onsdag då det är dags för nya inför cypern!

Nej nu blir det lite mer surfande!

Kram

Kommentera

Publiceras ej