Min Torsdag går i sömnens tecken!

1kommentarer

Idag har jag bara varit så himla trött... helt obeskrivligt måste jag säga! Väl hemma efter en dag med en väldig massa maskinfel av alla möjliga slag så kom jag äntligen hem. Efter det så blev det Fabians första ridlektion vilket gick jättebra han red laghtning en härlig skäck. Ridhuset får vara stall under rusten men i slutet av september så ska allt vara klart och det ser verkligen jättebra ut!

Väl hemma så blev det pannkaka och sedan soffan! Tror det har varit lite mycket ett tag om jag säger så och då kan man behöva en dag att ladda om och det blev idag!

Nu blir det dusch och lite mer tv sedan zzzzzzzzzzzzzzzzzzova!

Kram

1 kommentarer

Birgitta

21 Aug 2009 13:29

Hoppas att du känner dig piggare i dag, läs fredag. I dag har Gissa och hennes syskon blivit fotade massor med gånger och mer lär det bli. Så småningom kommer Gissas egen dag i bloggen, då bilderna på henne ska läggas in. En annan dag blir det ett annat syskons tur. Har lite viktig information till er i min blogg i dag. Ha en trevlig helg hela familjen!

Kommentera

Publiceras ej