Min torsdag har gått i vänner och städningens tecken ;)

0kommentarer

Idag har jag och Felicia städat hela huset! Hon var jätteduktig. Rätt som det var så dök en av mina instruktörskollegor upp och ville ha en nyckel och det blev ju en massa snack förstås. Och efter det så fortsatte jag att städa och oppsi så kom min underbara vän Malin med sin lilla goa mage och sambo och hälsade på. Hon behövde hjälp med några papper till F-kassan! Du är så himla söt nu med din gravid mage vännen :) När jag hjälpt henne med det så lagade Felicia och jag lunch bestående av kykling kall potatis sallad tomat riktigt gott faktiskt!

Nu är det lite bloggande som gäller och sedan sista arbetspasset för den här veckan! Ska bli himla skönt måste jag säga!

Här känns det att hösten börjar göra sitt antågande det ser himla fint ut ute men det blåser kallt! I morse kl sex var det bara -7 grader varmt ute brrrrrrr... inte redan måste jag få säga. Jag älskar hösten men lite mer sommar skulle inte skadda om jag säger så!

Ha en underbar dag!

Kram

Kommentera

Publiceras ej