Semester snart....kommer vi cypern!

1kommentarer

Ja ha då var det läge att börja fundera lite på vad vi ska packa ner i väskorn....Det är ju bara en vecka men vi är ju fyra personer så få se nu bikini, trosor, ja nu tror jag jag klarar mig nej en klänning också... Skämt och sido får Felicia bestämma så ska hon nog ha fyra väskor för sig själv... men en får faktiskt räcka ser ru! Fabian tycker nog att cyklopet och simfötterna är absolut viktgast misstänker jag och badbyxor. Han är som en gråsäl kommer nog mestadels att vara i vattent under denna veckan!

Jag ska försöka blogga från cypern får se hur det kommer att gå men något inlägg ska jag nog lyckas med hoppas jag!

Just nu vräker regnet ner här så jag ska försöka  flytta fram ridningen till eftermiddagen så vi slipper förstöra sadlarna.
Sedan är det tvättning växling av lite pengar och pantning av retur flaskor som gäller!

Skriver mer under dagen!

Kram

 Livet på en pinne. bilden är från att Andreas och jag var där på bröllops resa i maj 2007!

1 kommentarer

Gissas uppfödare

23 Aug 2009 10:13

Hoppas att ni får en toppenvecka på Cypern!



Vi ses!



/Birgitta

Kommentera

Publiceras ej