Snorkling !!!!

0kommentarer

Idag ar det varmare an nagon annan dag! helt underbarat! Igar kvall var Fabian och jag ner till stranden och han snorklade och vilken lycka han har aldrig kunnat gora detta tidigare i ett hav for nar vi var till Kreta for tva ar sedan sa blaste det for mycket! Men nu som sagt var blev det antligen av! och det var tydligen sa himla haftigt! Sa idag sa begav vi oss ut Fabian jag och gubben och sa killarna snorklade och jag flyt mest runt som en flyt kork! himla trevligt det med maste jag saga! Nar Fabian var och utmannade guiderna i Brannboll sa passade gubben och jag pa att testa att snorkla! och gissa om jag fick panik nar jag skulle andas men efter ett tag kom jag pa tekniken! och visst det ar en helt ny vard som oppnar sig maste jag saga! Och nya saker gillas starkt!

Nej nu vantar mer sol och bad och ikvall ska vi ga en svang in i aya napa

Kram mina vanner!

Kommentera

Publiceras ej