Snygg bil och halt häst :(

1kommentarer

Ja nu har vi gnott på bilen vill jag mena! Men J***klar vad snygg den blir! Höll på hela eftermiddagen, innan dess satte jag in förra årets semesterbilder i album. Vad brukar man säga bättre sent än aldrig elle hur. Vid fyra så åkte jag till stallet och skulle rida men på vägen ut kom jag på att man kanske skulle longera istället... Och josefin tänkte longera Kló när inte Fabian följde med (han var hos en kompis när jag åkte) Så då tog jag tillfället i akt och lärde mig lite mer om longering så himla typiskt bara att det vissade sig att Tindra är sned i ryggen och haltar men springet i bennen sitter då rakt i ändå.... Så när vi kom in så strechade Josefin ut henne och hon blev något mjukare. På Torsdag nästa vecka så kommer Dan som masserar hästarna så jag ber för att han ska lösgöra hennes rygg så vi kan fortsätta med det som vi börjat med för det är en kanon häst att rida! På fredag ska jag ut till stallet igen får se vad som händer då?

Idag är sista semesterdagen för mig. I morgon kväll kl 18 börjar jag jobba igen och jag går ut hårt med två tolvtimmars nätter ;) men jag gillar nätter så det blir säkert kanon!

Nu ska jag hänga lite tvätt och bädda rent i vår säng! Så himla härligt att krypa ner i en renbäddad säng!


Min fina bil innan tvätt, rubbing, polisch och vaxning (får vi göra i morgon)



Vacker ros i mitt vardagsrums fönster :) Nya kameran men det hade ni redan förståt!

Kram ;)

1 kommentarer

Birgitta

12 Aug 2009 05:48

Ååh! En gul ros och en gul snygg bil! Gul är min favoritfärg. :)



Ps.

Gissa mår jättebra och hon är en riktig gotjej.



Ds.

Kommentera

Publiceras ej