Stallet

1kommentarer

Då har jag varit och ridit och det gick riktigt bra måste jag säga! har hittat en teknik som gör att Tindra inte sticker alla världens väg med mig och det känns tryckt måste jag säga! Vi går några steg framå¨t gör halt och så samma sak igen tills det känns som att nu funkar det att ge oss iväg, brukar bara ta ett par halter så fungerar det riktigt bra! Det är himla kul när man hittar grejor som funkar! Lika med Kló vilken jag fick rida en sväng idag i longerlina och oj vilken förändring i gångarter hon är mycket renare nu! Josefin har longerat fabian ganska mycket senast veckan och det verkar göra susen om jag säger så! Vi konstaterade att vi har nog lite flytt med hästarna just nu! Imorgon blir det ridtur på förmiddagen och sedan får dom massage på eftermiddagen så det blir en kanon dag för hästarna!

Nu ska jag laga spagetti  och köttbullar och sedan blir det en dusch innan jobbet!

Kram alla underbara!

1 kommentarer

Birgitta

12 Aug 2009 05:58

Här i Skellefteå öser regnet ner nu på morgonen. Valparna har med viss tveksamhet varit ute och gjort sina behov. Se'n har det varit lite lek inomhus med sop, tidningar, tuggpinnar och med varandra. Sån't tar på krafterna så nu sussar de i kojan på altanen. :)

Kommentera

Publiceras ej