Systemkamera!!!!

0kommentarer

Min dag har beståt i att sola och åter sola så himla skönt när det lyser med sina stålar man blir bara lycklig! Vi har pratat ett tag om att köpa en sysem kamera och idag kom ett erbjudande på den som vi tittat på... Så ut på nätet och kolla om den fanns billigare på någon annan affär och oj det fanns den! Så efter mycket övervägande så åket vi till valbo och in på Elgiganten och vi måste nog ha varit  de mest lätt sålda kameran idag om jag säger så. Men lilla vi kunde inte riktigt vara tysta för priset på nätet på deras hemsida var 500,- billigare och vips så hade vi väska och ett 8mb minneskort också. Man ska inte alltid vara tyst så är det nog bar!  Så nu är vi lyckliga ägare till en Nikon D5000 JAAAAAAAAAAAAAAA! Kan knappt bärga mig till batteriet är full laddat...... Tiden går sakta just nu måste jag säga!

Sedan hittade jag en bikini till Flisan också så nu har alla det vi behöver till Cypern!

Kram

Kommentera

Publiceras ej