Tisdag och Onsdag i mitt liv!

0kommentarer

Hallo!

Igår var det förmiddags skift som gällde, sedan hem och till stallet Där vi red på volten med tre av hästarna och litlamin gick lös bland oss och det gick riktigt bra. Sedan bar det av hemåt och en snabb middag och en snabb dusch för kl halv sju kom tjejerna i styrelsen för 3K och vi hade styrelsemöte! Vilket var riktigt trevligt måste jag säga! Sedan stupade jag  i säng och sommnade ovagat!

Idag blev det förmiddags skift och sedan till stan och göra nya naglar äta på max och sedan handla lite på Willys. Väl hemma så blev det utdelning av programblad med hjälp av Felicia! Tack gumman nu är dom äntligen utdelade!

Och nu sitter jag här! Och är lätt trött om jag säger så......ZZZZZZZZZZZZZZ oj måste hålla ögonen öppna en liten stund till!

Nu ska jag skicka ett mail till en vän som mina tankar går till just i detta nu. Hon har det riktigt jobbigt i livet så jag tänket skicka några tankar till henne. Hoppas hon kommer att uppskatta det ???

Kram och glöm aldrig att du är värdefull!

Kommentera

Publiceras ej