Ursäkta min frånvaro!

0kommentarer

Ja då har man jobbat 24 av 48 timmar! Nätter dessutom men det har gott riktigt bra måste jag säga! Igår torsdag vaknade jag redan vid tolv medans gubben sov till två. Där efter vart det Tierp en sväng och hämtade Felicia vid tågen som varit till uppsala med Matilda och sedan hem middag och tillbaka till jobbet!

idag sov vi till strax efter tolv sedan blev det en god frukost och sedan blev det städning av huset och myss ute i solen. Till middag stekte vi hamburgare och sedan åkte Fabian och jag till stallet Fabian red Kló och jag tömkörde för första gången Tindra och det gick riktigt bra måste jag säga. Nu har vi kommit hem och jag har suttit vid burken en stund och nu väntar duschen och skrubba bort lite mygg medel sedan ska jag nog studera nya hund tidningen som jag köpte idag! Myss myss så skönt med Fredag idag måste jag få säga!

Kram

Alla underbara!

Kommentera

Publiceras ej